Corporate Procurement Specialist (m/f/d). in Baden
For our client, an international company based in Baden, we are looking for a Corporate Procurement Specialist (m/f/d).
General Information:
Location: Baden
Contract: Temporary
Start Date: ASAP
Duration: 1,5 year (extension possible)
Working Hours: 100%
Type of working: Home office possible 5 days/week
Your responsibilities:
Support the development and execution of corporate procurement strategies across multiple domains
Support IT-related projects (e.g., services, hardware, software, and operations) from a procurement and sourcing standpoint
Contribute to process improvements in areas such as Indirect Materials & Services, Supplier Risk & Performance Management, and Procurement Sustainability
Ensure alignment and compliance with procurement policies, standards, and initiatives
Collaborate with cross-functional teams, IT stakeholders and suppliers to deliver strategic sourcing and category management projects
Analyze supplier markets and develop negotiation strategies to drive cost savings and added value
Utilize procurement tools such as SAP Ariba (including eAuctioning), Power BI, and Microsoft Office Suite (Excel, PowerPoint) for reporting and decision-making support
Your qualifications:
University degree, preferably in Business Administration or Engineering
Minimum 3 years of hands-on experience in sourcing, category management, or IT-related procurement
Strong communication and interpersonal skills
Solid project management, negotiation, and stakeholder management capabilities
Excellent analytical skills and a highly organized, results-driven approach
Proven expertise in contract management
Proficiency in SAP Ariba, Power BI, Excel, and PowerPoint
Business fluency in English (written and spoken); additional languages are a plus
For our client, an international company based in Baden, we are looking for a Corporate Procurement Specialist (m/f/d).
General Information:
Location: Baden
Contract: Temporary
Start Date: ASAP
Duration: 1,5 year (extension possible)
Working Hours: 100%
Type of working: Home office possible 5 days/week
Your responsibilities:
Support the development and execution of corporate procurement strategies across multiple domains
Support IT-related projects (e.g., services, hardware, software, and operations) from a procurement and sourcing standpoint
Contribute to process improvements in areas such as Indirect Materials & Services, Supplier Risk & Performance Management, and Procurement Sustainability
Ensure alignment and compliance with procurement policies, standards, and initiatives
Collaborate with cross-functional teams, IT stakeholders and suppliers to deliver strategic sourcing and category management projects
Analyze supplier markets and develop negotiation strategies to drive cost savings and added value
Utilize procurement tools such as SAP Ariba (including eAuctioning), Power BI, and Microsoft Office Suite (Excel, PowerPoint) for reporting and decision-making support
Your qualifications:
University degree, preferably in Business Administration or Engineering
Minimum 3 years of hands-on experience in sourcing, category management, or IT-related procurement
Strong communication and interpersonal skills
Solid project management, negotiation, and stakeholder management capabilities
Excellent analytical skills and a highly organized, results-driven approach
Proven expertise in contract management
Proficiency in SAP Ariba, Power BI, Excel, and PowerPoint
Business fluency in English (written and spoken); additional languages are a plus
Job teilen
kontaktiere uns.
wir sind da um deine Fragen zu beantworten.
KE
Koronidou Eleni
Zürich Professionals Engineering
der Bewerbungsprozess.
Erfahre wie der Bewerbungsprozess aussieht. Finde heraus wie wir dir helfen werden, diesen Job zu bekommen.
1 von 8
mit randstad bewerben.
Wir werden deine Bewerbung überprüfen und sehen, ob du zu diesem Job und Unternehmen passt.
2 von 8
Wir werden dich kontaktieren.
Unser Consultant wird dich zu einer passenden Zeit anrufen und mit dir deine Bewerbung und deine Karriereziele besprechen.
3 von 8
deine registrierung.
Falls du noch nie mit uns zusammengearbeitet hast, brauchen wir ein paar Informationen um herauszufinden, ob du in der Schweiz arbeitsberechtigt bist.
4 von 8
background check.
Um sicherzustellen, dass du der perfekte Kandidat für diese Rolle bist, werden wir alle relevanten, von dir zur Verfügung gestellten Referenzen kontaktieren.
5 von 8
der perfekte job für dich.
Unser Expertenteam wird entweder ein Vorstellungsgespräch für die Stelle arrangieren, auf die du dich beworben hast oder passende alternativen vorschlagen.
6 von 8
das interview.
Wir werden sicherstellen, dass du vollständig für dein Interview vorbereitet bist und weisst, was dich erwartet. Viel Glück!
7 von 8
dein start im neuen job.
Gratulation! Du bist bereit für deinen neuen Job. Unser Team wird sicherstellen, dass du vollständig vorbereitet für deinen ersten Arbeitstag bist.
8 von 8
beginne deinen neuen job.
Nachdem du deine neue Herausforderung begonnen hast, werden wir dich kontaktieren und sehen, wie es dir geht und wie wir dich in deiner neuen Rolle unterstützen können.
Kontakt
Koronidou Eleni
Referenznummer
23401
Beschleunige die Bewerbung, indem du dein Profil teilst
Job Details
Firma: Randstad Schweiz AG
Einsatz
- Arbeitspensum:
- 100%
- Anstellungsverhältnis:
- Festanstellung oder temporär
- Stellen-Typ:
- Mitarbeiter/In
- Arbeitsort:
- Baden (AG)